DECEMBER NU ÄR DU HÄR

December nu är du här... Nu går det fram i rasande fart. Lova fyller 5 år. Lucia. Julafton och Nyår och 2009.
Jag hinner inte med ju. Året har gått superfort tycker jag. Det har varit ett ganska bra år i år tros allt.
Lite mycket sjukdomar på vårkanten. Förkylningar och rotavirus och mitt i sommaren magsjuka igen. Fast vi vuxna klarade oss men barnen hade jobbigt. Får se om vi håller oss friska över december nu då. Är inte roligt att vara sjuk i jultider. Jag kommer att blogga mer under dagen så håll utkik. Just nu hinner jag inte för jag skall lämna Lova till parken efter "Lilla prinsessan" slutat och det r om typ 10 minuer. Så skall vi 3 personer bylta på oss och se till att allt kommer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0