KLIPPA SIG?

Jag fick lust att igen snart klippa mig. Kanske jag tar det i mellandagarna. Jag vet inte alls hur jag skall klippa mig isåfall. Det kommer att bli ganska kort. Jag har halvlångt nu efter att ha kapat av det redan två gånger bit för bit. Jag orkar inte ha någon frisyr man måste lägga ned massor med tid på. Jag tycker det är jobigt med en massa spray och skummer och klet. Jag är tråkig och lat,jag vet. Jag har väl snart den där obligatoriska mammatofsen igen om jag inte gör något åt håret och det snart! Blir väl det vanliga bara, rakt av och lugg.

Kommentarer
Postat av: Ninna

Det är en kamp det där, försöka vägra mammatofsen:)

2008-12-15 @ 19:31:40
URL: http://ninnusen.blogspot.com
Postat av: Ia

ooo jag blir fortfarande sugen och klippa av mig håret helt... Men försöker så att inte sätta mig i en frisörstol... Fast de kan behövas..

2008-12-15 @ 19:53:59
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0