ONT ÄNNU

Jag har precis lika ont i kroppen idag som igår. Blir jobbigt idag med all värk. Men det är bara att bita ihop och inte gnälla.
Jag hoppas dagen går ort idag för jag vill ha BVC avklarat.
Lova ville inte vakna idag fast jag försökte låta jätteglad kl. halv 9. Lova ville sova. Alvin och jag hjälptes åt och sedan vaknade hon ganska snart. Men vad mörkt och trist det är ute och klart man vill sova länge då. Nu skall vi klä oss och klämma in frukost och göra det vanliga. Här händer väl inte så mycket annorlunda om morgnarna. Jag var till svärmor med barnen igår. Vi åker dit så ofta vi kan egentligen men eftersom det varit mycket kalas för Lova har vi inte hunnit dit på 5 dagar så igår hade vi en hel dag där + middag och sedan hem och badade barn och nu är det morgon igen.
Hörs senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0