SÖNDAG IGEN

Så är det igen söndag. Skall alldeles strax föra ut Alvin i vagnen och plocka det lilla man hinner inne innan det kommer ett par gäster igen för at gratta sova.Är många som vill gratta men det finns kvar av tårta 2 som vi åt av igår.
Inkommande vecka skall jag till stan och hämta ut kort och via hälsokosten och kolla på en sak där samt BVC igen med Lova för läkaren var inte där sist och så ville de kolla synen hennes en gång till.
Jag längtar efter lite lugn och ro igen. Massor av tider och folk att passa är inte min melodi och dessutom tror jag att jag håller på att bli förkyld för jag har halsont. Nåja. Tur om det kommer nu för på julafton vill jag vara frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0