SÖNDAG

Idag är det söndag och mannen skall till skogs och kika efter någon gran. På tisdag har dom jullunch från jobbet och sedan är det lite ledigt för honom med. Hoppas hela familjen får mera tid tillsammans då. Kanske gå någon promenad så som vi ofta gjorde förut, speciellt somrarna gick vi ned till sjön förut och andra platser vi tyckte om. Igår fick jag inte mycket vettigt gjort känns det som då vi bara var runt på vift och sen kom vi hem och senare kikade vi på film jag och mannen så idag tänkte jag försöka och att få igång en maskin med tvätt åtminstone och diska och fundera vad man skulle kunna tänkas äta till middag. Jag borde också fundera ut något intressant blogginlägg. Jag är dålig på sådant, vet aldrig vad jag skall skriva för att intressera folk, eller vet och vet, snarare vad vågar man skriva?!

Kommentarer
Postat av: syren

Hej! Här var det en trevlig läsning. kram

2008-12-21 @ 18:02:35
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0