TRÖTT TISDAG

Jag höll aldrig på fick sömn inatt. Klockan var nog 3 och Alvin knådade på också han inatt vilket han ytterrs sällan gör.
Nu är vi uppe men idag for vi inte på musiken för vi sov till 9 och det var sååå skönt. Och den börjar nu 10. Istället har barnen sett Pomos piano och ätit frukost. Och klätt sig. Lova är dock en aningens besviken att vi inte åkte idag så jag hoppas vi hinner åka nästa vecka om det är sista gången då innan det är jul och sen är det väl först nästa år kan jag tänka mig.
Nu måste jag börja göra iordning Lovas parklunchlåda. Allt går segt när det är så mörkt nu om morgnarna och man skulle kunna gona sig i sängen i timmar när man fått upp värmen och gosigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0