UTMÄRKELSE

Jag har fått en utmärkelse av Ia och det var ju så gulligt av henne så här en grå trist dag.
Visserligen skall man nominera 7 andra bloggare men eftersom jag inte följer några speciella bloggar kommer jag bara att ge utmärkelsen till 2 bloggar.
Den ena kanske tillochmed kommer att få ny fart på sitt bloggande. Vem vet.





Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.
Jag skall då välja vem jag skall ge den till!

Ninnus vi är nästans på samma våglängd. You made my day många gånger.
Tumadre En blogg jag följt från och till i 1årstid. En beroendeframkallande blogg,för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0