VÄRK,VÄRK,VÄRK...

Jag håller på blir sjuk ordentligt tror jag. Jag har muskelvärk överallt. Känns som man haft värsta träningspasset utan att stretchat sig och igår hade jag halsont. Lite huvudvärk har jag fått också. Min man är sjuk så det förvånar mig inte att jag skall få det. Jag orkar knappt lyfta Alvin in och ut i bilen då musklerna gör så fasikens ont. T.om att öppna pepparkaksburken var en pärs som tog ont. Ynk, ynk, ynk.
Så länge barnen klarar sig...*peppar peppar* Jag ammar ju Alvin ännu lite och t.om hans favoritbröst är helt knöligt, nästans som man har mjölkstockning. Stackars mig. Vilket elände...
Nåja. Jag skall överleva detta med. Imorgon skall jag laga en grisfilé med vitlök och grejer och jag får ju INTE vara sjuk då. Lova har ju BVCtid igen för att ta synen en gång till + att läkaren som inte var där sist är där då.
Jag har börjat med en bok jag beställde förut också...
Levande bränd heter den. Blir intressant att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0