HEJ HEJ TORSDAG

Här har vi hunnit äta frukost,diska och köra igång tvättmaskin med makens arbetskläder. Ser ut att bli en fin dag idag med med.Skönt. Imorgon är det min födelsedag också. Men som sagt det blir inget kalas eftersom jag aldrig varit någon firare av mig själv. Eller inom familjen firar vi med lite gott att äta men mer än så blir det inte.Maken frågade igår vad jag önskade mig, men jag är sådan som aldrig önskar något heller.Är väl tråkigaste personen i hela universum eller något. Jag fixar gärna kalas för barnen istället. Oftast kommer en hel drös med folk då dom fyller. Sen känns det mört i flera dagar av allt stoj och stim när folk kommit och gått i 2 dagar typ då vi får dela upp alla i 2-3 dagar. Brukar se till att de kommer på helgerna. I veckan skulle man inte orka.
Jaja... eftersom det är farsdag en 9.onde och jag fyller den 7.de så kanske jag och maken firar lite gemensamt och gör en smörgåstårta. Det är så gott och det är länge sedan vi åt det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0