HEJ VINTERLAND

Nu är det ett litet snötäcke ute. Lite mysigt är det ju ändå med lite snö. Lova blev överförtjust av att se snö när hon tittade ut imorse klockan 8. Är lite småruggigt inne också. Kanske dags att börja göra eld på riktigt nu. Vi har ju vedspisar. Men har faktiskt inte eldat i dom ännu i höst/vinter.
Måste också titta mer på anttila. Har shoppingångest och vet att jag borde köpa lite varma tröjor åt mig men ännu har det stannat vid tanken. Nu skall jag snart ta vagnen med Alvin i och gå hans lunchlur skall bara surfa lite först medans barnen leker och mannen är med dom. Det är ju lördag.Jag fick t.om sovmorgon ostört 45 minuter extra. Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0