MOLO KLAPPAR

Eftersom www.sisukas.net har lite rea på 30% här och där i sin kollektion passade jag på att beställa 2 moloplagg åt sonen till Lillajulklapp. V firar ju nart Lilla Jul på Åland. I samma veva som 1.a advent infaller nästan.
Jag beställde en bodysuit med verktyg. Egentligen är dom lite pyjamasaktiga men han kan ha den på dagen också så får nederdelen funka som underställ under ett par jeans tex. Den var nämnligen slut i tröjor i hans storlek.
Och en kortärmad t-shirt (som han nog får ha den svarta långärmade bodyn under) och det var stjärnärmar på den och bilar på en del. Han tycker så om bilar så han blir nog glad. Han älskar ju sin Rorrypyjamas så mycket.
ÅÅÅH om man skulle fått gått på Molosälj i Danmark nu. *suckar drömskt* Ni skulle bara veta ni som inte vet hur jäkla mycket fint det finns där nu till oförskämda summor som kan liknas vid H&M nästans. Jaja.... jag får väl drömma om att åka till Danmark ett tag till, jag som inte ens kommer till Sverige nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0