ÄNTLIGEN SOLSKEN OCH SNÄLLA BARN

Äntligen skiner solen så jag skall ta min nya kamera med mig och gå ut och fotografera idag bara jag hittar något passligt objekt förutom barnen. Äntligen helg igen också. Fick igång min skrivare igår och eftersom jag har IQfiskmås ibland så tog det ett tag.Men nu funkar den perfekt.
Måste väl handla idag också med familjen då maken slutar jobba tidigare sa han men vi får se. Ibland säger han sånt som inte blir av.
Nu måste jag nog kasta in en maskin tvätt och fixa barnen snart för utgång och så skall Alvin snart vila.
Dom har lekt förvånansvärt bra idag så jag har fått sitta lite i lugn och ro utan att höra en massa gap och skrik och mamma mamma så när det funkar passar mamma på att njuta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0