DEN PERFEKTA SIDAN

Sitter och leker med html-koder och grejjer, och undrar om den perfekta bloggsidan ens finns. Jag som inte kan något om html... ser andra fixa sina sidor så fint men skam den som ger sig. Kanske man lyckas till sist.
  Sakta mak kommer nog denna blogg att ändra utseénde i både form och färg och sånt eller så går den och blir helt förstörd. För inte vet väl jag vad en backup är, eller så erkänner jag. Jag är amnings-mamma-stresssenil. Ett långt och komplicerat ord som kan innehålla många termer. Småningom är jag kanske bara mamma-stresssenil.

Kommentarer
Postat av: Emma

hehehe du är inte den ända som inte fattar hur man gör.. Jag tycker att din va fin :)

2008-09-15 @ 23:21:36
URL: http://Frugarcia.blogspot.com
Postat av: Andie

Jag tycker din sida var fin! Men visst kan man bli rätt så snurrig när man håller på med html men det är ju bara att fortsätta att prova sig fram så kanske du kommer fram till nåt som du blir nöjd med!

2008-09-17 @ 20:02:22
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0