BLÅSIGT MEN SOL

Det är fint väder ute idag men det blåser lite kallt.Skall gå ut en runda innan man måste in och börja tänka på middagen som jag idag,tror att får bli korvsås eller som många kallar det för,korvstroganoff. Enkelt och snabbt att laga och barnen gillar korv också.
Kanske man skulle köra igång en maskin med tvätt också när man sedan håller på.Det eviga tvättandet. Förövrigt tror jag att jag börjar få lite koll på bloggen igen men vet inte, alla läsare där ute kör olika upplösningar och gud vet vad allting men jag har inte ändrat mycket från en standardmall så om det ej syns bra nu så kan jag sedan inte ändra så mycket mer tyvärr.Då får ni testa att ändra er egen skärmupplösning om ni riktigt vill läsa och tycker scrollandet är jobbigt.Jag har försökt iallafall.
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0