BÖKIG NATT

Alvin sov oroligt inatt.Han vaknade omrking 1 då jag skulle sova sen bökade han på många timmar medans han sov, men sov oroligt.Nu är han som vanligt dock,pigg och glad och ute skiner solen.Lova håller på att klä på sig och hon skall åka till parken idag sina vanliga 3 timmar. Och i slutet av veckan skall Alvin till BVC.
Jag har börjat om helt från början med bloggdesignen och nu vill jag veta vart efter om något ser annorlunda eller skumt ut men jag hoppas få allt på ordning snart.

Och JA jag skall fixa kommentarsfunktionen så man kan kommentera.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Ska bli spännande att se hur din blogg kommer att se ut när du är färdig denna gång :)

2009-04-20 @ 09:11:31
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogg tips: valjlycka.webblogg.se



Med min blogg vill jag sprida positivt tänkande och att alla kan gå hur långt som helst, bara man har viljan!

Sprid gärna min blogg, kanske till något som behöver uppmuntran i vardagen, eller bara något positivt att läsa!



Ha en underbar dag!

2009-04-20 @ 10:14:05
URL: http://valjlycka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0