HEJ TISDAG

Jaha,tisdag idag då.Eventuellt blir det svärmor/farmor en sväng idag. Maken skall hämta ut råddjuskött från rökeriet ikväll och kanske skulle han på lerduvsskytte.
Inga speciella andra planer idag.Lova skall till parken dock. Igår kom ännu ett par gäster och firade våran nyblivne 2åring.
Imorgon kommer ett gäng släktingar till,det tar ju aldrig slut på kalaset här.Endel kan inte komma när andra kan och bara första dagen var vi 10 personer. På onsdag blir vi 7-8 stycken då det är en egentligen 5 personers familj kommer.
Jag tycker det gärna får vara klart med kalaset helt snart.
Nu skall jag packa Lovas smörgåslåda och äta en macka själv,här har barnen hunnit äta både frukt och youghurt medans jag klätt på mig,hjälpt till med torka rumpor och Alvin pinkade imorse igen på pottan då blöjan var torr imorse med.
Hoppas att alla ni läsare mår bra och får en fin tisdag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är kul med kalas, men en hel del jobb...

2009-04-07 @ 10:24:39
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0