MORGONBESTYR

Barnen vaknade 8.30 idag så då steg vi upp.Alvin hade torr nattblöja och pinkade på pottan imorse.Jag ringde och bokade tid till BVC också för 2årskontroll så dit skall vi den 23 april så denna månad är det lite projekt hit och dit.
9 april skall Alvin till tandläkare första gången och visa upp tänderna,23 april BVC,31 april har Lova barnläkare och 5 maj har jag tandläkare.Tänk att det allt ofta infaller ganska samtidigt. Jag tycker mest det är skönt då man får en och en avbockat från "måste göra" listan.Fast BVC blir ju intressant då Alvin inte har varit dit på några månader nu.
Nu skall jag fixa Lovas parklåda,denna vecka är kort.Dom har bara 3 dagar iochmed påsken.Tvättmaskinen snurrar iallafall för fullt här och ute är det grått idag,fast kanske solen kommer fram utåt dagen.Hoppas alla får en bra måndag.

Kommentarer
Postat av: Jill

Vi ses kanske hos tandläkaren då, Felix fick också tid den 9:onde:)

2009-04-06 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0