NYA SANDALER

Jag har faktiskt fast man inte tror det ibland lyckas med att vara för sent ute med att köpa sandaler och fått svårt att hitta rätt storlek eller prisvärda eftersom säsongen är ganska kort trots allt men ändå ett måste,men idag hittade jag ett par från förra sommaren på bra rea.Jag köpte ett par Knox åt Lova för endast 10€ (100 kr c.a)
Nu har båda barnen sandaler.Endel köper kanske redan på hösten om de vågar men eftersom jag köpte nu på våren så var det ännu billigare. Alvins tex, de var rea på rea. Så nu är sandalfrågan i sig ur världen och jag är nöjd.



Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Dom var verkligen fina!

Vi har inte köpt några till Edvin, men han har ju sina "foppisar" (foppatofflorna) :)



Kram

2009-04-27 @ 19:54:45
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0