REIMATEC OCH NOVA STAR

Storshoppat igen känns det som men ett absolut nödvändigt ont köpte jag. Välikausihousut om vi skall förfinska oss.
Jag tror mitt huutande på finska börjar ta form i att jag tänker på finska snart.
Nej men det blev ett par reimaTec mellantidsbyxor med hängsel. Absolut ett måste nu.Vi hade bara remu vinterhalaren och galonisar.
Av "misstag" så råkade även Nova Star harem åt Alvin följa med hem från staden. Nu åkte nya autkioner ut på huuto också.
Ett par som nya Nova Star sandfärgade jag inte alls har något att matcha med hemma samt Katvig velourdräkten från Tyskland. Min son vill mer och mer gå på potta och då går grenknäppning bort. Så adjöss med bodys också nu snart.






Ja trägolvet är orginal men borde göras om. Så slitet.
Fleecen fick han av gammelmoster m familj i 2årspresent.

Kommentarer
Postat av: Karin

Så söt...)

2009-04-07 @ 20:07:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Ia

Stiligt...

Haha, ja jag brukar drömma på finska i perioder å då huutar jag aldrig.. bara traderar.. ;-)

2009-04-08 @ 12:56:37
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0