SHOPPING OCH GRILLAT

Hann via stan en sväng idag helt ensam utan barnen och var in på KappAhl.Hittade en keps åt Alvin men är inte helt och fullt nöjd med den eftersom han inte var med och provade men den är ganska cool men sitter konstigt på.
Lova fick ett nytt nattlinne också.Jag gick upp till största storleken 122/128 så det blev ett långt nattlinne.Det är djungelmotiv på det.Jättegulligt.Sedan när jag kom hem så grillade vi korv och biffar och svärmor var över på middag och så hade vi hallon/rabarberpaj till efterrätt.En bra lördag med andra ord.







Lab Industrieskepa

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jätte fin shopping!

Sött nattlinne och en tuff keps :)

2009-04-25 @ 22:12:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coola kepsen...))

Uj..måste köpa nya sängkläder till mina små med..Upptäckte till min fasa att pyjamasbyxor gick till knäna..)

2009-04-26 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0