LÖRDAG MED REGN

Det regnar idag, inte medsamma då vi steg upp imorse men framemot eftermiddagen började det att regna. Tråkigt.
Lova är på besök hos farmor och Alvin är ute och donar på med sin pappa eller som Alvin säger, "jobbar".
Vi skall åka och äta middag hos svärmor ikväll. Det var ett tag sedan sist. Ofta har vi ju så fullt upp nu men ikväll skall vi åka dit.

På tisdag skall jag om nu inte det skiter sig, så som det ibland har en tendens att göra när det gäller mig, åka och klippa håret och sedan skall jag träffa en vän jag inte träffat på snart 1 år. Jösses 1 år liksom. Men vi har pratat en del på msn. Vi lever så olika liv att det inte går att jämföra men det skall bli trevligt att träffas. Vi hade planerat att bara gå ut och äta en helt vanlig pizza. Så jag har alltså tänkt att jag skall först klippa mig, sedan hinna en runda i någon butik på stan och sedan skall vi träffas och äta då.

Nu hänger resten på svärmor om hon tar Alvin den eftermiddagen och kvällen några timmar. Men det hoppas jag, eftersom jag vill göra det här och det känns som om jag behöver komma bort lite från medicinburkar, sjukhus och sjuka barn och trots några timmar efter att ha levt upp i det 24 timmar om dygnet halva sommaren, och hösten kommer inte att bli så mycket annorlunda.
Fast jag tänker inte ta ut någon förskottsglädje innan det är tisdag, det har man ju fått lära sig att undvika.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du får lite egen tid oxå! Det behöver man! Kram!

2009-08-22 @ 14:48:31
Postat av: Erika

Håller tummarna att du får din eftermiddag, kan nog verkligen vara behövligt...

2009-08-22 @ 15:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0