SHOPPINGDAG MED BARNEN

Det var en lite shoppingmorgon imorse. Det var det jag skulle blogga om. Vi hann ut och fynda av lite som fanns kvar på rean på Coola Barn bland annat. Blev en t-shirt och skjorta åt Alvin från Nova Star och en tröja åt Lova från småfolk och byxor åt henne från Ej Sikke Lej samt ett par treggins från KappAhl också. Som jag inte lägger upp just här men de var det också rabatt på, 25 %.
Dessa kläder här nedan har jag köpt på 50% rean så det var lite av att fynda tyckte jag. Så 49.50€ kostade kalaset som skulle ha kostat 104€.




Tröja från Småfolk.



Byxa: Ej Sikke Lej.




Skjorta: Nova Star.




T-shirt: Nova Star.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kläder

2009-08-13 @ 21:24:43
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Jill

Åh, Nova Star skjortan köpte jag åt Scott idag också! Såå tuff!

2009-08-13 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0