FULL FART IDAG

Idag pågår städning hemma och det är min man som gjort det mesta, oftast är det tvärtom. Men några julgardiner fick jag upp igår. Jag har inhandlat Lovas 6-årspresenter och svärmor lovade att baka kakbotten till tårtan då hennes blir så fin, så skall jag och Lova göra resten av tårtan sedan. Hon har varit så glad och uppåt Lova så jag hoppas att hon får må bra imorgon och att hennes blodprover visar bra för hon måste och ta sådana imorgon på sin födelsedag och det är ju jobbigt att vi måste in just den dagen. Nå, men bara värdena är okej så.


Sängarna har jag hunnit bädda rent i också idag. Har varit fullt upp precis hela dagen och sedan hade vi tacomiddag, Alvin däremot har varit med farmor idag efter hon slutade jobba, skönt för honom också att få lite kvalitétstid med henne. Bara dom två.


Nu väntar jag bara hem familjen så barnen får krypa i säng. Imorgon är ju en speciell dag för Lova. Hennes 6-årsdag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, mysigt med födelsedag - gratta Lova så mycket från mig!



Delta gärna i min julkalender också, finfina priser varje dag fram till jul!

2009-12-03 @ 20:35:54
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Moa

Hoppas hon kan somna ikväll, både jag och brorsan hade vissa problem med det inför födelsedag och julafton när vi var små ;)

(jag hade problem att somna vanligtvis så det blev inte precis bättre när det var en av årets bästa dagar morgonen efter :p)



trist med blodprov men förhoppningsvis är det snabbt avklarat. hoppas det är fina värden och speciellt att hon mår bra också. KRAM!

2009-12-03 @ 21:25:01
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Josefine

Stort Grattis till Lova på hennes speciella dag idag HURRA HURRA HURRA! Hoppas på en toppen dag med bra värden, ork och humör, kramar från oss.

2009-12-04 @ 09:46:18
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: Sassa (Albins och Edvins mamma)

Grattis till Lova på födelsedagen!

2009-12-04 @ 11:55:26
Postat av: Majsan

Grattis lilla Lova på födelsedagen. Jag håller tummarna för att proverna är bra och att det blir en fin 6-årsdag. Kram från mig!

2009-12-04 @ 13:02:18
Postat av: Annica

GRATTIS LOVA på din 6 års dag idag!

2009-12-04 @ 13:46:55
Postat av: Linda m 3

STORT GRATTIS till Lova i dag på hennes 6-årsdag! kram Linda med familj (också med en 6-åring i familjen)

2009-12-04 @ 17:49:19
Postat av: Anki

Grattis Lova hoppas ni får en bra da!

2009-12-04 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0