UPPSALA MED HELIKOPTER IGEN

Ja, det blev Uppsala igen och med helikopter även denna gång. Jag tänkte precis ringa min man och höra hur det gick med synkontrollen och om det blir Uppsala, och fick veta att de skulle åka redan efter klockan 10 med helikopter igen.


Dom tror att hon har fått in en bakterie i shunten. Jag har inte hunnit krama dom hej då ens bara över telefonen och denna gång har jag ingen möjlighet att åka efter heller men jag VET att dom är i bra händer det är bara jobbigt att vara ifrån dom.
Och Alvin har inte hunnit träffa pappa heller sen Lova åkte in på sjukhuset i Mariehamn och Lova har varit så trött för vilja ha för många besökare och en busig lillebror. Ja nu sitter jag vi här igen, allt drabbar oss. Och jag vågar snart inte hoppas ens på en bra jul. Bara dom slipper operera om igen med shunten och att det går med antibiotikan och vad de nu mer gör med henne och shunten.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hoppas ni får en jättebra jul! Och att Lova får komma hem snart, och att allt går bra i Uppis!



Stora Kramar

2009-12-07 @ 09:37:25
Postat av: Jossan

Tänker på er!

2009-12-07 @ 09:41:09
Postat av: Annica

Fy fasiken vad jobbig situation för er. Håller verkligen verkligen hårt tummarna att ni ska få fira jul snart i lugn o ro..Kanske tur i oturen att det händer nu och de hinner åtgärda allt till jul om man får säga som så.

Inte så jättelätt att se ljust i allt nu men man får försöka tänka positivt på något sätt.

2009-12-07 @ 09:45:10
Postat av: Linda m 3

Det gör ont att läsa! Så orimligt tufft för hela familjen:(! Hoppas att de kan häva med antibiotika så att ni snart får vara tillsammans hela familjen och fira en lugn och stillsam jul! kram Linda

2009-12-07 @ 09:57:57
Postat av: A-S

Hoppas Lova blir bra om inte förr så till julen så ni får fira den tillsammans!

2009-12-07 @ 10:27:32
Postat av: Ninna

Det är svårt att hitta några ord, man blir bara ":-o" och ledsen i ögat över vad ni får gå igenom.. Inget vidare med sådant drama. Hoppas hoppas hoppas att antibiotikan tar kål på bakterien hastiga tag, att Lova blir bra snart igen, så att ni får fira jul i lugn o ro hemma! Kram

2009-12-07 @ 10:39:40
Postat av: Hanna

tråkigt å höra.. hoppas innerligt att det räcker med antibiotika å att ni kan få en lugn å skön jul hemma med hela familjen..kram

2009-12-07 @ 10:43:35
URL: http://knasgravid.blogspot.com
Postat av: Patricia

Finner inga ord...allt kommer verkligen på en gång nu. Hoppas hoppas att det handlar om ngt lätt åtgärdat.Mina varmaste kramar till er.

2009-12-07 @ 10:51:49
Postat av: Majsan

Tänker på er och känner djupt med er.

2009-12-07 @ 11:07:58
Postat av: Josefine

Tänkre på er och hoppas lilla gumman kryar på sig och blir bättre till jul och efter. massa kramar

2009-12-07 @ 15:20:48
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: erika

om ni kunde få slippa allt jobbigt, tycker lova gått igenom tillräckligt redan. tänker på er! kramar!

2009-12-07 @ 16:11:45
Postat av: Lena

Huff, så mye dere får hele tiden!! Men som du gode mammaen skriver, de er i gode hender :) Elisabeth har også hatt ingeksjon i shunten og måtte da dessverre operere på ny. De la ut shunten og lå med utvendig drenasje noen dager, før de kunne legge shunten tilbake.

Men har de ikke foreldre rom der som du og lillebror kan sove på?? Vi får alltid ligge der begge 2 og gjerne søsken også, i.o.m at diagnosen går under kategorien "alvorlig" er ikke det noe problem. Får vondt av deg som sitter hjemme nå, og ikke får gjort annet :(



Godeste tanker og varme klemmer <3

2009-12-07 @ 16:19:32
URL: http://www.maelca.com/blogg
Postat av: Carina

Hoppas allt går bra för henne, man blir så lessen när man läser allt som ni måste gå igenom hela tiden,tyckte det såg ljust ut ett tag här men jag håller tummarna att antibiotikan hjälper nu då. Kramar!!!!!!!

2009-12-07 @ 18:48:58
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Malin J

vill bara säga att jag tänker på er

2009-12-07 @ 19:27:04
Postat av: UC

Håller tummarna för att de fixar det snabbt och enkelt i Uppsala!

2009-12-07 @ 20:03:39
Postat av: Imsa

Hoppas det går bra i Uppsala och att dom fixar krånglet med shunten. Jobbigt för dig & Alvin att vara ensamna när dom är där, så jag hoppas också att dom snart kommer hem. kram

2009-12-07 @ 21:58:44
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: Inger

Mina tankar är hos er,hoppas att Lova och ni andra får en bra jul tillsammans.Kram

2009-12-08 @ 07:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0