UPPSALA TIDNING

När tomten var på besök tidigare till lekterapin kom också Uppsala tidningen tid så och fotade Alvin bl.a.
Igår kom jag också sen på vart ifrån den lilla flickan visste mitt namn, jo hon var ju ganska nära då tidningen frågade vad jag hette osv. Mitt minne är ganska trögt nu förtiden.


Idag är det onsdag och det innebär att det är julafton imorgon. Och med lite tur så kommer vi hem med sista båten idag för imorgon går det ingen båt alls. Och jag kommer att stressa upp imorgon och köra in till stan för att hinna köpa någon julklapp åt barnen men det är tur att jag vet vad jag skall köpa redan iallafall.



Kommentarer
Postat av: lina

Först vill jag önska er en god jul & hoppas att ni får en bra jul trots monstret.

Sen vill jag även tipsa om en bok (antar att du redan läst den, men alltid värt att tipsa). Den heter "Flickan med de röda skorna" & handlar om Hanna som dog av cancer, 3 år gammal. Jag kan säga att jag grät när jag läste den, & tänkte att du kanske också vill läsa den, väldigt bra skriven bok! :) hoppas allt går bra för Lova!

2009-12-23 @ 12:14:25
URL: http://bloggenfinnsinte.devote.se
Postat av: Linda m 3

Hoppas, hoppas ni kommer med båten i dag och får lov att fira jul hemma i morgon! Ni är i mina tankar och böner! kram Linda

2009-12-23 @ 14:04:07
Postat av: Carina

Hoppas verkligen ni får komma hem ikväll nu!!!!! Kramar

2009-12-23 @ 14:43:24
URL: http://ina2girl.blogspot.com
Postat av: Malin

Håller tummarna att allt klaffar så ni får en skön julafton. Önskar er en riktigt God Jul! Kram Malin och Thea

2009-12-23 @ 16:41:41
URL: http://rabarba.se
Postat av: Linda Wernersson

Hej!



Hoppas ni komm hem idag.



Ha en toppen jul

Kram

2009-12-23 @ 18:30:53
Postat av: Anki

Hoppas ni hinner hem, och en riktigt GOD JUL till hela familjen. Ta ingen stress över julklappar de kommer många ändå ;)

2009-12-23 @ 20:04:34
Postat av: helena sandgren

God Jul på er!

Vi kom precis hem fr bonken i göteborg. har varit en 5 dagar inneliggande med feber och urusla värden. Men nu har det vänt och vi fick äntligen komma hem till jul. Hoppas ni får ha en skön jul hemma. Hoppas de nya cellgifterna funkar bra. VI längtar till att de intensivaste 10 veckorna är över och det blir mindre tunga droger. Toras syn har inte blivit bättre av gifterna men inte heller sämre.

Vi följs åt.

God jul önskar Helena, Toras mamma

2009-12-23 @ 23:07:31
Postat av: Anna

Hej. Jag har följt er kamp ett tag. Fick tips av min kompis Camilla vars son Anton har lymfom och behandlas i Uppsala. Vi sågs på lekterapin en snabbis i går. Vi var där med vår son som har en tumör på foten som precis opererats bort. Ingen cancer som tur är.

Jag förstod vem ni var först när vi åkt hem igen. Men jag ville bara önkska er en God jul.

2009-12-24 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0