GODMORGON SNÖIG SÖNDAG

Snöväder idag. Just ätit frukost och tänkte blogga lite kort. Satt på msn igår till ganska sent med en vän och pratade om allt möjligt. Vi brukar oftast bara prata lite snabbt men igår fastnade vi nog säkert en 1.5 timme på msn när barnen mina somnat.Trevligt.
Jag har kollat närmare på min tand jag bokade tid för (väntar tid egentligen via mail imorgon)och konstaterar att det verkligen är ett litet hål i en gammal plomb. Det måste vara det för det känns lite och syns också. Usch vad hemskt.
Inte för att gå och laga det men hålet i sig är hemskt. Blä. Vill få en tid så snabbt som möjligt iallafall så jag slipper fundera på det något mer.
Vad skall ni andra göra idag söndag då? (Inte för att jag så ofta får några svar av er läsare när man frågar men jag frågar ändå eftersom jag är uppfostrad att vara trevlig i längsta möjliga mån mot folk av alla sorter)


Kommentarer
Postat av: Elin

Men jag brukar ju vara snäll och svara :)



Jag har som sagt tvättat bilen idag. Så nu är det frid och fröjd i detta lilla hus igen. Sen sitter jag nu och följer min bror på internet när han åker vasaloppet (öppet spår idag)...



Hoppas du får en fin söndag!

Kram!

2009-02-22 @ 11:47:26
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ia

Vi har varit ute i skogs.. Fast du lär ju få veta mer när du gör ditt bloggbesök s..

Men ska försöka städa här hemma.. Försöker ha söndag som städdag.. Som sagt FÖRSÖKER!!! fniss

2009-02-22 @ 14:08:39
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: Elin

Det är trist när man ser att en massa läst ens blogg och det utan att ens lämna ett liten kommentar..



Jag själv brukar försöka att nästan alltid lämna ett litet "avtryck" på att man varit inne och läst :)

2009-02-22 @ 14:09:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0