GODMORGON TISDAG

Här klev vi upp runt 08. idag för Lova skuttade upp och vred på Byggare Bob eller vad det var på full volym på tv och stod faschinerad och tittade på när jag bad om att sänka volymen lite. Sedan låg Alvin och snuttade en stund innan jag klev upp och skulle servera frukost. Alvin har kommit in i en bestämd period och är lättretad och blir fort arg och idag var det frukostyoghurten det var fel på. Den kastade han i golv. Nåja.... det är övergående.
Idag skall Lova på talterapi och under tiden skall Alvin vara med farmor idag. Oftast är det Lova som är med henne men idag skall Alvin vara där. Är ett tag sedan han var själv där igen nu så, men sist gick det bara bra. Mammas pojke är annars så lugn utöver yoghurten och någon leksak som får sig ibland.
Nä, nu skall jag diska upp lite disk som jag smet undan igår då jag fick så ont i knäet då jag halkade ute, det gör fortfarande ont men igår tog det jätteont.Tvättmaskin går iallafall för fullt. Woho,effektiv man är så här på morgonkvisten.

Kommentarer
Postat av: "netty"

Kika gärna in i min blogg och tävla om ett presentkort på www.netty.nu

Kläder med Byggare Bob, Dora mfl

2009-02-18 @ 18:27:12
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0