ONSDAG

Så var det onsdag igen. Känns som om jag bara bloggar om samma saker men det händer inte så mycket speciellt ändå just nu.
Jag skall handla idag och Lova skall till parken. Skulle boka med klippningen igår men deras hemsida funkar inte så jag får väl ta och gå in och boka någonstans då. Gör jag det inte nu snart så blir det väl aldrig av sedan ändå. Jag ser framemot att få ny frisyr och färg iallafall i min fantasi.
Barnen sov bra hela natten.Lova vaknade 08 och Alvin lite innan 09.Nu springer dom omkring och leker och jag skall plocka lite härhemma bara man får arsle ur vagnen. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ooo va kul...En Quinna som bloggar...lägger till fröken på bloglovin å håller tummar att du prenumererar tbax...

2009-02-11 @ 20:35:48
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0