SLUTA BLOGGA

Jag har haft funderingar på att efter tävlingen jag har ute nu sluta blogga. Det känns just nu som om bloggen inte ger mig något.Jag skulle kunna skriva mycket intressantare inlägg än samma varje gång, vad vi gjort idag,vad vi skall göra och vad vi ätit osv. Dock är det några personer jag inte riktigt är på samma nivå som, som skulle störa sig på typ allt jag skrev isåfall.Därav min neutrala blogg. Jag har ju några återkommande läsare varav några "störningar" finns bland dom.
2 bloggar orkar jag inte hålla på med även om det skulle vara ett alternativ.Skulle vara skönt ibland att blogga om annat än disk och matlagning. Men inte här.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men man måste väl få skriva om vad man vill? Är det så att det inte passar läsarna så får dom väl läsa nån annan stans då. Alla kan ju inte ha samma åsikter i allt, hur sku det då funka? O alla har ju rätt ti sin åsikt...

2009-02-28 @ 14:24:58
Postat av: Ninnus

Jag förstår dig, men tycker samtidigt att det är tråkigt om du slutar blogga. Jag lider lite av samma sak emellanåt, finns inget som hämmar blogglusten lika mycket som känslan av att behöva ta hänsyn till alla tycker jag... Och egentligen ska man inte behöva göra det, en personlig blogg är inte en demokrati på samma sätt som t.ex. ett forum. Jag försöker tänka som så att HUR MAN ÄN GÖR så kan man inte behaga alla, alltid är det någon som stör sig på nåt vis. Och det säger ju egentligen mest om dom själva. Sen är förstås frågan hur mycket "skit" man orkar få kastat mot sig.

2009-02-28 @ 19:47:04
URL: http://ninnusen.blogspot.com
Postat av: Elin

Alla tycker att ens blogg är trist och tråkig emellanåt. Jag tycker inte att du ska sluta, jag följer ju den och vill ju fortsätta veta hur ni har det på Åland :)



Ha en fin söndag!

Kram

2009-03-01 @ 08:54:38
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0