TORSDAG

Torsdag redan. Hostar och kraxar på men lever ännu. Blir nog en ganska lugn torsdag idag.Lova åker till parken några timmar och sedan är det helg för henne några dagar. Jag har tänkt baka i flera dagar men när man varit så snorig har jag inte haft motivation men kanske jag skulle orka mig på några enkla frallor jag såg ett recept på i en annan Ålännings blogg. Jag tänkte göra dom redan förut men sedan blev jag ju typ dundersjuk. Då vill man inte direkt baka. Nu skall jag snart börja klä på Lova alla ytterkläder, hon skulle åka dit med pappa idag som kommer hem från jobbet för att äta lunch. Hon tycker det är roligt att få åka med pappa ibland också. Ofta är han ju på olika ställen på Åland och jobbar och kan inte alltid komma hem. Men när pappa kan, då är barnen glada.

Kommentarer
Postat av: Carina

Nå fick du nån hjälp på vårt eminenta vackra o effektiva sjukhus?

2009-02-05 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0