1 JANUARI 2009

Nytt år nya saker att göra och se framemot. I år så händer bland annat följande saker.
Jag och min man "firar" att det är 10 år sedan vi träffades. Vi firar våran 1 åriga bröllopsdag och så fyller jag 30 år.
Lova börjar 6 års verksamheten inkommande höst och jag skall vara mammaledig hela 2009. Det är lite av de större sakerna som händer.

Jag kommer att införa en räknare på min blogg också som börjar från 0. Jag fick inte riktigt till det förut. Mest av lathet och för att de jag haft och kollat på verkat opålitliga och även räknat mig själv med i besöken.
Genomsnittligt har jag omkring 20 läsare *impfaktor, varje dag men det kan också gå upp mot 40-50. Så c.a 140 besökare i veckan minst och lite + ibland. Inte sådana extrema mängder men jag skriver nog inget spännande heller som lockar större skaror.

Nå, läsare...Gav ni nyårslöften igår? Och vad skall ni göra under 2009?

Kommentarer
Postat av: Lina

halkar in o önskar dig en god fortsättning på år 2009 :)

2009-01-01 @ 21:10:56
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0