HUVUDVÄRK OCH MÅR BAJS

Man kan börja morgonen bättre än att ha huvudvärk och må dåligt. Jag mådde dåligt inatt också och tänkte att nej nu har vi magsjuka IGEN men jag tror det inte är det iallafall utan bara någon "störning" man kan ha ändå. Jag har ju en tendens att ibland skräpäta på kvällarna då barnen lagt sig, chips stod på menyn igår så jag tänker skylla på dom.
Nu börjar det iallafall lätta lite...
Idag är det talterapi och annars är det lungn veckostart. Jag skall fixa iordning Lovas parkväska och få på alla sina respektive kläder och ta mig något att äta.Lova mumsar yoghurt och Alvin ville ha banan han, banan måste vara hans favoritfrukt och yoghurt.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0