KALAS OCH HUR MAN BOR

Nu har vi varit på kalas. Flickan fyllde 3 år och är något år yngre än Lova men dom leker väldigt bra tillsammans.
Vi var där i c.a 2 timmar innan det var dags att bege sig hemmåt igen och fixa med middagen.
Är länge sedan jag var ute på Vårdö så det var roligt med en liten åktur fast jag vet inte om jag skulle vilja bo så långt ute ändå även om jag är mycket för lugn och ro. Lite lugnare än vi bor nu skulle inte skada, vi har landsvägen ganska nära inpå vårat hus. Jag är uppvuxen på landet men lite mer lungt än här.
Samtidigt är en flytt inte aktuell för vår del då vi har vårat hus här och installerat oss ganska bra under de snart 6 år vi bott här. Dessutom är det nära till precis allting här. Mataffär,bensinmack,hälsocentral,bvc,apotek,bank,tandläkare (om man går hos dem men jag går privat)blomsteraffär,badhus,skola,dagis osv. Ja allt. Vi bor bra placerade helt enkelt. Avsides men ändå nära. Fast sedan är tystheten ett litet önskemål från min sida fast allt kan man inte få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0