LIKA ILLA

Lika illa ännu idag mår man. Jag har nog haft värsta bantningskuren för allt jag ätit själv på snart 48 timmar är en bit banan och lite dricka. Det går tamejtusans inte att svälja. Någon halstablett och värktablett och en par bitar choklad har också slunkit in. Och väger man bara 48 kg sen innan (är bara 152 cm kort) så finns det inte mycket att ta på. Jag har så fittigt ont i min arma hals att just nu hade jag hellre´haft magsjukan en gång till. Jag sitter inte och tänker ut blogginlägg eller något för min tankefunktion är inte heller på topp. Tur nog är barnen väldigt lugna och leker bra ihop och Lova bråkar inte alls med Alvin nu just då hon sett att mamma mår verkligen inte så bra som en mamma skall göra. Jag får lite dåigt samvete att jag inte är frisk men men.... vad göra är man riktigt sjuk så är man.
Men nu skall jag iallafall hämta hem Lova från parken.Hon är fortfarande frisk så hon kan ju inte sitta hemma och uggla.
Alvin och jag har passat på att vila tillsammans inne. Han har ju sovpass på 1.5 timme efter lunch.Passar bra nu när man är sjuk så vilar bägge.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Krya på dig och ta hand dom dig!

2009-01-28 @ 12:44:12
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Carina

isch hoppas du kryar på dig snart!!!

2009-01-28 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0