SÅ VAR DET

Så var det de här med bloggdesignen jag aldrig kommer till skott med. Inget vettigt om mig bara en bild och att jag är en morsa och vanlig typ. De flesta morsor är väl vanliga mer eller mindre i olika utsträckningar. Nej nu skall jag ta tag i det. Jag lovar...Är bara så in i nordens... Ja jag har inte någon fantasi till att designa blogg helt enkelt och därför har den förblivit så där tråkigt. Fast den är iallafall inte plottrig. Jag tycker inte om röriga grälla bloggar med en massa skräp i. Det stör. Och har du ljud i bloggen stör det ännu mer. Jag har alltid ljudet av tills jag vill lyssna på tex youtube osv. Jag vill bespara mig en eventuell hjärtattack. Så var det med det. Men jag skall börja spåna ihop något...försöka.
Så tills vidare har jag en som blogg själv använder sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0