SAKER DU INTE VISSTE

Lite saker jag tror du inte vet/visste om mig.

Jag sjunger som en kråka men har gehör för instrument och låtar. Gick visserligen i barnkör 3 år.
Jag kunde läsa noter och spela instrument efter dom.
Jag simmar bättre på rygg än på "bröst".
Jag var bland de snabbaste i koddboll och sist på plan som barn. Liten och snabb.
Jag dansar dåligt men kan polka,vals,snoa och kunnat både humpa,mazurka,vissa tangokliv och lite snurrbugg och självklart fågeldansen.
Jag har ett IQ över genomsnittet och då gjorde jag inte matematikdelen eftersom den är min svaga sida.Sket sonika i den.
Jag har jaktkort/gevär och är inte blödig av mig utan "slaktade ondsint" sjöfågel med viss assistans av min jagande make. Dock är det flera år sedan sist.
Jag tycker inte om insekter som spindlar och getingar tex.
Jag är agnostiker.
Har underlig? humor som min man,mitt ex och en viss vän som bloggar på en annan portal förstår sig på. (du vet vem du är)så då kanske den ändå inte är så underlig.
Har inte mycket övers för barnsliga vuxna som inte tål något alls. Pallerralla på ren åländska.Jag säger inte så mycket men tänker desto mer i tysthet. Man kan inte rå för hur man är. Man får acceptera bara.
Jag har haft emetofobi men är nästans helt fri från den idag som vuxen. Tack och lov.


Denna lista kunde göras jättelång men då får jag sitta och fundera lite till på saker folk inte riktigt vet.

Kommentarer
Postat av: Natalie ss Rantanen

- Heh, då går de väl i släkten ;P.

2009-01-20 @ 02:10:09
URL: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Postat av: Ninna

Intressant att läsa såntdär:) O din humor är bra:)

2009-01-20 @ 16:00:36
URL: http://ninnusen.blogspot.com
Postat av: Ninna

Nu blev jag att fundera lite på din humor, jag tror den kan va svår att förstå om man tar allting inklusive sig själv på väldigt stort allvar.. Obs bara en teori.

2009-01-20 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0