SÖNDAG SÖNDAG SÖNDAG

Söndag redan. Jag tycker helgerna går alldeles för fort. Inga speciella söndagsplaner idag. Bara vara hemma vad jag vet nu.
Jag vet inte om ni lade märkte till att ett av mina blogginlägg igår såg underliga ut och jag vet inte varför det blev så stora mellanrum mellan orden i en viss rad men det berodde inte på mig iallafall. Idag lagade jag nåt till frukosten som jag inte gjort på bra länge,äggröra. Gott.
Barnen sov till hela klockan 9 imorse och det var skönt med sovmorgon.Kunna ligga och gona sig under varma täcket länge. Mmm Jätteskönt. Nu skall jag sätta mig och skriva en handlingslista så man inte glömmer att få hem margarin och annat som skall fyllas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0