TVÄTTA TVÄTTA

Tvätt,tvätt och massa tvätt blev det under magsjukan här.Mest handdukar som agerat underlägg i sängen när Alvin mått dåligt.
Och något lakan,dynvar och annat smått + alla vanliga kläder som förbrukas. Det hinner knappt torka innan det är en ny stor laddning med tvätt. Tänk om man hade en torktumlare vid sådana här tillfällen. Och hur funkade allt förr i tiden det är en mardröm att tänka. Då familjerna kokade tvätt/gnuggade med bykbräda osv. Usch....vad hemskt. Men på något vis funkade det väl för dom med. Man är nog ändå rätt bortskämd. Nya tättmaskinen fungerar iallafall fint. Och jag mår bra igen. Alvin mår lite illa ännu ibland samt maken.
Lova är frisk helt hon med.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Själv håller jag på att tvätta rubbet just nu, sån där vanlig helg-tvättning, usch så less jag är!:)

2009-01-10 @ 10:12:08
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Carina

oh men fyy då fick ni magsjuka :(

Ja ibland funderar man nog på hur man klarade sig förr me tvätten o särskilt vid magsjuketillfällen...kanske man inte hade magsjuka förr..."flumteori"för att inte tala om vad man gjorde utan datan voi voi, kommer knappt i håg..men kanske man fick mycke mera gjort då höhö.

vvs kille som var o installerade diskmaskinen när vi flytta in hit berättade att folk e mer hysteriska när diskmaskinen pajar än när en typ fembarns familjs bykmaskin krackelerar..lustigt, jag va då inte det minsta hysterisk över diskmaskinen men det va nog så irritterande att ha den mitt på köksgolvet ivägen :)

krya på er!!

2009-01-10 @ 10:23:10
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Ja precis, så är det. :)



Har du en trevlig lördag?

Jag tycker jag bara städar å städar men det tar aldrig slut. :D

2009-01-10 @ 10:57:59
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Ja och det är FRUKTANSVÄRT gott. Jag lovar.



Himmelskt gott som dom säger i Philadelphia reklamen!

2009-01-10 @ 11:01:35
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Gud så trevligt. :) Jag ska ta en promenad nu hade jag tänkt!



Ha en fortsatt bra dag:)

2009-01-10 @ 11:17:24
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0