10 års dagen

10 år sedan jag och min man började "kila ihop". På 10 år har vi förlovat oss, köpt hus, fått 2 barn, gift oss, förlorat mina föräldrar, skaffat hund och katt, ja vi har upplevt massor tillsammans på 10 år. Glädje och sorg, bråk och skoj och skratt.
Ibland har vi velat ge upp men vi är eller min man är kanske jag skulle säga, den som inte ger upp något. På 10 år har han aldrig sagt att han velat lämna mig. Fast jag varit arg på honom ibland och trött och själv tänkt att nej nu orkar jag inte mer med den där envisa människan. För jag är hemskt envis själv.
Nu känns det bara som om att jag valt rätt. Jag har valt rätt människa att leva med.

Gräset hos oss är grönt och det är fint och tryggt och fyllt med kärlek och trygghet. 10 år av trohet och värme.
Vi har valt att skynda långsamt med våra val i livet. Vi får se hur livet fortsätter, jag hoppas på tillsammans.
Med min man är jag trygg och jag älskar honom.

Våran 10-års dag firar vi lite senare för våran dotter är sjuk just nu och allt fokus ligger på henne. Alvin finns självklart med han också och vi glömmer inte bort honom, men det är Lovas hälsa som just nu säger vad vi skall och inte skall göra.
Just nu vill vi inte fira innan vi vet vad för sjukdom hon bär på.



Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis på er 10-årsdag!



Hoppas ni får hjälp me Lova snart o att det inte e nå allvarligt... Tänker på er...

2009-07-22 @ 07:55:55
Postat av: Carolina

Grattis på 10-årsdagen!

Tankarna går såklart till er och er dotter med förhoppning om att hon snart blir frisk! kram

2009-07-22 @ 10:02:52
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis till 10 år! Det är stort!

Men naturligtvis känner man inte för att fira när Lova är sjuk. Hoppas ni kan få besked snart och Lova kan få bli bra.

Kram

2009-07-23 @ 10:25:28
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0