IMPONERANDE VÄRME

Idag har det nästans varit rekordvarmt i mitt tycke. Härligt. Jag har i vanlig ordning inte bloggat men jag har varit runt och viftat på hela eftermiddag, fått middag hos svärmor och imorgon är det ett happenings jag och Lova skall på med svärmor, eventuellt. Jag hoppas på sol och vackert väder då också, Alvin kommer isåfall att spendera den tiden vi är borta med pappa.
Nu skall jag snart få barnen i säng hoppas jag, surfa in på H&M och kika lite på om det finns någon rea kvar och tja, inte göra så mycket mera än det tror jag.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du hittar lite fina rea fynd :) Kramar

2009-07-02 @ 23:04:56
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0