JA SE DET REGNAR

Regn hela dagen idag, men det har ändå varit en bra dag. Jag har varit via gynekologen också för det där papa-provet som jag hade kallelse till. De har kallat alla födda bl.a 1979 i år.
Det gick helt bra och snabbt och jag var väl klar på typ 5 minuter knappt. Barnmorskan som ropade in mig sa att sist vi sågs hade du ett annat efternamn så hon kände tydligen igen mig och jag funderar så när jag såg henne sist men det måste nog varit någongång innan Lova föddes. Ja om inte en 9 år sedan t.om.

Sedan for jag och maken och sonen och kollade på fruktträd för då vi gifte oss så fick vi ett presentkort värt 100€ på trädgårdshandeln. Imorgon skall vi eventuellt hämta trädet också. Jag tror det blir ett körsbärs men vi får se.

Efter det for vi till Timjan och åt ciabatta med den där goda fetaostcremén med vitlökssmak i och kycklingfileér på och drack cola till. Alvin fick en trip. Och sedan bar det av till Sparhallen också för lite småplock.

Ja det var väl våran dag det. Skall sätta mig och läsa bloggar ikväll och försöka hinna ge lite komentarer också.


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Mysigt med ett körsbärsträd!

Skulle också vilja ha ett fruktträd...men när man bor i en del av sverige som är ganska kall så får jag nöja mig med ett äppelträd med sura äpplen kanske ;)



Kramar

2009-07-09 @ 20:19:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: TUMADRE svarar:

Hej!

Jag bokade en resa med Silja line med ett Mumin-paket, och sedan en reguljärresa tillbaka. Det kostade nästan 1000 sek.



Kolla på Viking Line , Silja line och Mumindalens hemsida för priser.

2009-07-10 @ 10:21:18
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0