PIZZA OCH KALAS

Idag har det regnat hela dagen så något målande har det inte blivit för min man. Hela familjen for och åt pizza istället. Såg en gammal bekant från 14-15 årsåldern, ser honom inte så ofta men han hälsar alltid de gånger vi ses.
Var tillsammans med hans kompis ett bra tag också. Nu hade han någon tjej med sig också såg jag men satt och sneglade mot mitt bord nästans hela tiden och på mina barn.
Sedan så var vi på kalas, makens kusin fyllde 37 år så där åt vi tårta. Sedan var det bara att åka hem igen och så läste jag saga för barnen som somnade gott.
En mysig dag idag med andra ord.




En trött gosse här om kvällen.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Låter som en toppenmysig dag!

Och jag ser att en liten Alvin blev väldigt trött :)



Kramar

2009-07-08 @ 10:14:57
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: emily

Låter verkligen som en mysdag :) Hoppas dagen blir lika bra!



kram

2009-07-08 @ 11:04:23
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0