SEGASTE HELGEN NÅGONSIN

Just nu upplever vi den segaste helgen någonsin, det går i snigelfart innan vi reser iväg. Min man och jag ser ut att ha åldrats massor på några dygn. Jag ser inte alls pigg och glad ut mer utan mer hålögd och tom ut när jag ser mig själv i spegeln.
Lova har haft jobbigt sista natt och även nu jämrar hon sig. Ibland gallskriker hon rätt ut jättehögt av smärta.
Det gör så ont i hjärtat.
Hon rädd för nya mediciner också som de vill ge henne.
Ikväll packade vi en del av grejerna vi skall ha med oss på resan. Lova önskade att jag skulle ta med henne vita klänning med blommor så det har jag gjort och hennes vita skor och halsband bad hon om. Jag gör vad som helst och kunde jag så bytte jag gärna och tog hennes sjukdom istället. Vi funderar mycket på framtiden samtidigt som vi tar en dag i taget.
Måndagen är den dag som kommer att bli mest avgörande antar jag för Lovas och våran framtid.
Vi kommer att få vad jag förstått, en patientbostad så vi kan vara hela familjen nära Lova. Ruben har tillfälligt flyttat till en vän till min man.





Klänningen Lova ville ha.

Kommentarer
Postat av: Miina

Hittade din blogg via FB när jag läste att er lilla tös är dålig. Jag är verkligen ledsen för er skull och ber till alla högre makter att allt ska ordna sig snabbt för er och att Lova ska bli frisk snarast möjligt! Mina tankar är hos er!

2009-07-25 @ 21:01:08
Postat av: mira

tänker på er. livet är skört och man inser inte hur bra man har det förrän sånt här händer. hoppas så att ni ska få hjälp att bekämpa det här. stor kram.

2009-07-25 @ 21:15:16
URL: http://metrobloggen.se/missne
Postat av: Malou (liljan)

Vill bara skicka en stor KRAM! Gråter för lilla Lova nu...förstår att allt måste kännas som en mardröm :-( KRAM

2009-07-25 @ 22:03:40
Postat av: Matilda (busbellan)

Hej



Vill bara ge dig och din familj massvis med kramar och stöttning.

Tänker på er, särskilt lilla Lova.

Kram Matilda

2009-07-25 @ 22:06:45
Postat av: Jill

Mamma hälsar så mycket och hoppas att det ordnar sig till det bästa! Kram

2009-07-25 @ 22:10:51
Postat av: Malou

Jag igen...jag vill gärna ha adressen till patientbostaden när ni har den så ska trådbarnen skicka Lova en liten present...

2009-07-25 @ 22:40:18
Postat av: Josefine

Men fy vad är det jag läser, usch så ledsen jag blir att höra detta.. Jag håller alla tummar att det kommer bli jättebra för gumman och att det absolut inte är farligt. Bor ju i uppsala så ses gärna om ni vill komma från tänka på annat eller bara vill ha hjälp. Hoppas så att detta kommer bli bra för er. Massa kramar

2009-07-25 @ 23:17:58
URL: http://fina82.blogspot.com
Postat av: Trunken81

Vill bara säga att det gör så ont att läsa om vad som hänt Lova,

tänker på er



kramar Annica & Aleyafrån dansktråden

2009-07-25 @ 23:49:30
Postat av: Emma jensen

vi tänker på er hela tiden... kram tjejerna på FL

2009-07-26 @ 10:04:13
Postat av: Amanda

Jag lider verkligen med er. Jag var så rädd att det skulle bli så här. jag vet precis hur det är att åka till ett sjukhus långt hemifrån och få bo där veckor i sträck.

Stackars lilla Lova! Världen är bra grym ibland. Hoppas allting går bra för er iaf. Ni är starka. Glöm inte bort er kärlek till varandra och håll hoppet vid liv så är hälften redan vunnet!

Stora Kramar! ♥

2009-07-26 @ 15:02:58
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jeanette (Morty)

Åh vännen.... vad ledsen jag blir tårarna bara rinner när jag suttit här och läst. Kan bara tänka mig hur jobbigt ni har det. Tänker på er i massor. Känns som orden inte räcker till.... Massor med kramar till er allihop!

2009-07-26 @ 19:47:24
URL: http://www.mortyshorna.blogspot.com
Postat av: PetramedAochE

Nej...vad ledsen jag blir!



Tänker på er!



kram

2009-08-13 @ 13:20:59
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0