STRANDEN

Idag har hela familjen varit på stranden. Har dock inte orkat med att föra in korten på datorn men det var en rolig stund för barnen men dit vi for var det kallt i vattnet så vi vadade bara omrking och grävde lite. Vi for hela familjen.
Sedan åkte vi och handlade och hem och hade onyttig middag med korv med bröd och glass från Ben & Jerry´s.

Barnen for sedan ut med pappa och hoppade studsmattan och sedan var det kvällsbad och saga och ja, de han även med att äta yoghurt innan tandborstningen. Ikväll valde Lova en annorlunda saga. Jag skulle läsa "Barnens bibel" för dom tyckte hon så jag låg där och läste och sedan var det sångönskning också så det var väl lite Bä Bä vita lamm.
Nu sitter jag och spelar lite Mafia Wars på fejjan, det går fruktansvärt långsamt att spela men är rätt kul och man behöver egentligen inte göra så mycket där då det är så lite man kan göra per gång. Förutom att värva mer o mer maffiamedlemmar till sin maffia.
Oj är klockan snart halv 12 på natten ser jag, de här timmarna på kvällen med egentid bara försvinner i all sin hast.





Jag

Kommentarer
Postat av: Amanda

Härligt med en dag på stranden. ^^ Man får passa på medans sommarvädret är här. :o)



Vilken fin bild på dig!

Kram

2009-07-16 @ 09:16:15
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Skönt med lite egentid... förstår att de stunderna flyger iväg:.))



Fin bloggen är också!:.)) Och så härliga bilder, både i inlägget och på headern:.)

2009-07-16 @ 16:47:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0