UPPSALA NÄSTA

Vi fick inte så vidare bra svar på datortomografin. Bilderna skickades över till Uppsala och de vill att vi kommer dit. Vi reser på måndagmorgon och kommer att vara kvar där i några veckor vad det verkar.
Det är kaos just nu i våran familj. Och det verkar som om en mardrömsresa har startat. De tror att de hittat en liten tumör i Lovas hjärna. Det tar så emot att skriva det här.
Just nu bor hela familjen på sjukhuset, över helgen sen kommer vi att resa efter helgen.
Jag hoppas på att det är något som kan ordna sig och att Lova blir frisk igen. Jag som trodde jag redan blivit nog straffad i mitt liv och förlorat mina föräldrar sitter nu här med en sjuk dotter också.
Ja, just nu har jag inte mer att komma med, läkarna vet inget de heller här, bara att det är "något" som inte skall vara där, så är där.
Hoppas ni andra har det bra iallafall. Var rädda om varandra, bråka inte,strunta i att bli arga över utspilld mjölk eller tusch på golvet. Livet är skörare än man anar.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag sitter med tårar i ögonen när jag läser ditt inlägg! Att ens barn blir sjuk är det absolut värsta som kan hända en förälder. Håller tummarna hårt för att det är något som går att få bort....



Tänker på er vännen!

KRAMAR OM!!!!

2009-07-24 @ 22:51:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, fy va hemskt! Tänkt på er hela dan igår o undra hur det ha gått. Hoppas verkligen att allt går bra, o att dom sett fel... Va less man blir på det här jävla sjukhuset att dom inte lyssnar på en på en gång o tar en på allvar, utan att man bara ska avvakta o vänta. Styrkekramar ti er o hoppas verkligen att allt går bra, det här e bara sånt som verkligen inte får hända!

2009-07-25 @ 05:22:44
Postat av: Ia

Vill så gärna skriva ngt, men de är helt tomt på ord just nu.

Tänker på er...............

2009-07-25 @ 06:44:56
URL: http://gybrant.blogspot.com
Postat av: gummor Madde

tänker på er massor. ni ska veta de!! vi hörs via telefonen!! krama hela familjen från oss!!!

2009-07-25 @ 08:46:45
Postat av: Emma-Lina

Usch stackars er! Men det är bra att ni blir skickade till Uppsala om de inte vet vad de ska göra här.

Ta hand om varann och försök hålla hoppet vid liv! Tänker på er! Kram Emma

2009-07-25 @ 09:42:01
Postat av: jessica (jessys)

många många många kramar!!! Hoppas det inte är ngt allvarligt och att Lova blir frisk o att ni får komma hem snart!!!!!

2009-07-25 @ 10:29:50
Postat av: Tilda

Vet inte va ja ska skriva... Tänker på er! Vilken mardröm ni får va me om! Ryser i kroppen o får tårar i ögonen när ja läser.. Va hemskt de e! Lilla Lova! Hoppas verkligen de går bra att ordna o att prinsessan blir frisk fort!!

Lider me er! Sant som du skrev... ingen fara me spilld mjölk... livet e skörare!

Håll ihop! Tänker på er! Kram

Hoppas du orkar uppdatera bloggen sen någon gång när de känns att du vill.. sköt om er!

2009-07-25 @ 10:57:48
Postat av: Alexandra

Tänker på er! Kramar

2009-07-25 @ 14:55:26
Postat av: Carolina

Åh nej! Tårarna rinner på kinderna när jag läser det här - vad orättvist att en liten söt oskyldig flicka ska drabbas, jag hoppas verkligen att det inte är något allvarligt och att Lova snart blir frisk! Många kramar till er och mina tankar är hos er familj!

2009-07-25 @ 15:49:36
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tänker på er och hoppas att Lova blir frisk och ni får komma hem snart igen!! kram

2009-07-25 @ 16:11:07
URL: http://www.emilia1982.blogspot.com
Postat av: Moa

NEJ. Det var inte det här svaret man ville höra. En sån otrolig mardröm som inte borde få vara sann. Många kramar till er och stor "spark i baken" till Lova. Kämpa på!

2009-07-25 @ 16:37:29
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Moa m familj

Hej Familjen



Jag hoppas med hela mitt hjärta att Lova får ett så bra svar som möjligt, Finns där något ni undrar över så maila mig gärna, vi har varit med i 2,5 år nu och vi kan en hel del.. Jag vet att du tidigare läst vår blogg, men att läsa din idag gör mig så ledsen, VARFÖR får våra barn dessa jävla sjukdomar.

Denna tiden ni har framför er nu är fruktansvärd, alla dessa undersökningar och ovisshet, det är ingen mer än ni själva som riktigt kan förstå hur man ska gå vidare, Tänker på er och hoppas på det bästa. Ja säger bara ett ord KÄMPA,,,



Styrkekramar till er alla i hela familjen



Jenny (Moas mamma)

2009-07-25 @ 17:33:44
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag känner inte dig men har läst din blogg (hittade den via mammapappa och tycker om den!) och vi har barn i samma åldrar. Jag har följt med allt du skrivit om Lova och nu fick jag en stor klump i halsen. Jag tänker på er ska du veta och hoppas och tror att ni får den vård hon behöver i Uppsala. Många kramar!

Maria

2009-07-25 @ 17:58:34
Postat av: Milla

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Vi tänker på er och hoppas innerligt att allt löser sej! Massor med kramar till hela familjen och fina Lova!

2009-07-25 @ 21:20:16
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jill m. familj

Sitter här med gråten i halsen och förstår inte.... Tänker på er varje dag och håller alla tummar för att allt ska gå bra. Bianca skickar stooooora och många kramar till Lova och väntar på att få leka med henne snart igen. Lycka till nu, orka kämpa, ni fixar det. Många kramar från hela familjen

2009-07-25 @ 21:45:36
Postat av: Isabel

(IssaPissa från fl)



Håller alla tummar och tår för er och Lova! Barn ska inte behöva bli sjuka.

De är jättebra i Uppsala och jag hoppas att ni snart får komma hem emd en frisk Lova!



Massa kramar!

2009-07-26 @ 09:51:38
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Oca

Oj nej! Massor med styrke kramar till hela familjen! Och håller tummarna för att det inte skall vara något allvarligt. Kramar!

2009-07-27 @ 10:17:07
URL: http://ocas-corner.blogspot.com
Postat av: Erika

Sitter och gråter här nu.. tycker så synd om er. Men jag vet att lilla Lova är en stark kämpe som kommer klara det här galant.



Kram<3333

2009-08-08 @ 22:50:48
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0