H&M,STÄDA

Idag kom mitt H&Mpaket med kjolen och linnena. Jättefina och så kom Lovas superfina kjol och Alvins coola shorts i khakifärg.
Lova städade idag åt mig, hon ville väl göra mig glad då hon märkte att jag hade så mycket att göra men nu har jag lyckats få bort damm under sängen, listerna kvar och så har jag tvättat och diskat och vattnat mina löjtnantsbuskar ute och björnbärsbusken. Lova har hoppat på studsmattan, den är verkligen en bra inverstering.
Nu skall vi äta middag. Det blev senare idag än vad det brukar bli.
Vi får höras senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg som du har.

Vill du vara med och tävla? Rösta på bästa bild i min blogg.

Priser: Vandring i Burmas djungel, pengar, länk till din blogg

2009-06-08 @ 18:22:08
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0