LILLA TONÅREN

Lova har kommit in i sin vad jag tror är kaxigaste fas nu. Idag regnade ute och i hallen finns vår toalett, Lova var ute och kom in och skulle på toa och vägrade ta av sig sina stövlar. Jag påpekade att jag städat och det blir smutsigt igen där om hon går in sådär. Lova pinkar lungt och svarar. "Du kan börja om från början"

Tack liksom. Jag blev snopen. Ibland har hon när man bett henne ta av sig, stampat massor i golvet med skorna på, enkomst för att jäklas på ren svenska.

Lilla tonåren någon? Mammas stora lilla tuffa tjej med skinn på näsan som testar sina gränser så långt hon bara kan. Men då hon kommer med blommor och teckningar smälter mammas hjärta igen.



Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, vilken liten kaxig tjej Lova har blivit!

En liten försmak på tonåren kanske? ;)



Kram

2009-06-15 @ 15:35:41
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anne

Oj! Det där känner jag igen, haha. Här hemma är var dag en kamp om allt just nu. Frustrerande till tusen.

2009-06-17 @ 11:38:49
URL: http://annemoije.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0