MEANDI FYND

Ikväll har jag passat på till somligas förfäran även det, att shoppa lite Meandi åt Lova. Först via en säljare, de har haft lite juni special nu, så en medaljongkjol skall hon få och en frottékjol samt en flodhäst t-shirt som mtachar. Utöver det vann jag en ny meandi klänning åt henne på huuto ikväll med pussgrodorna. Just nu har jag varit inne i en köpa klänningar åt henne period och hon använder alla sina kläder hon får ja. Och en del säljer jag som sagt.
Nu skall jag strax ropa in barnen. De leker med släkten som anlände idag. Det skall tvättas,ätas lite "nattmat" och borstas tänder och läsa saga. Men det är sommarlov, så är man uppe lite längre så gör det ju ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0