SKÖN SLÖ SÖNDAG

Idag har det varit ganska fint väder, en liten skur har det kommit men annars har det varit varmt. Min käre man har varit duktig och rensat hela jordgubbslandet och vi har nu 4 rader jordgubbsplantor som ger gubbar.  Raderna är kanske 5 meter långa. Har aldrig mätt dom men maken min vet säkert hur långa de är eftersom han ordnat med dom.
Lova har varit hos farmor idag och vi andra har varit hemma. Och veckan som kommer innehåller bl.a en lagning av tand på mig på tisdag och talterapi för Lova. Jag tror jag också skall klämma in ett besök via badhuset i slutet av den kommande veckan.




Mammas solstråle



KnasLova



Ruben

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Gott med att ha egna jordgubbar hemma!

Längtar tills vi flyttar in i huset och kan ha ett litet land vi också :)



Jätte fina bilder på dina "tre" barn :)



Kramar

2009-06-22 @ 10:22:10
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

mm härligt att bara knalla i landet o plocka gubbar, mums.

Fina bilder"knaslova" S

2009-06-22 @ 16:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0