VACKRA DAGAR

Nu är det bara vackert väder och det känns som om sommaren har hittat till Åland till slut ändå. Nu väntar vi bara på att min man och barnens pappa får semester vilket borde vara inte nästa vecka men veckan efter.
Idag har vi hunnit göra en hel del faktiskt. Vi har tankat bilen, köpt 4 tagetes till mina föräldrars grav som vi planterat, köpt kattbur och kattmat.
Jag såg att på tal om kattburen att med min vanliga tur saknades ett litet lås, det fanns ett men skulle vara två men den är nog fullt användbar ändå men störigt och jag skulle inte orka tillbaka men jag säger bara det- Sparhallen. Nåja den var som sagt billig och fyller nog sin funktion de få gånger den skall användas till veterinären osv.




Rubens kattbur



Lite kattmat "Mjau" svensk mat utan en massa skräp tillsatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0